
Als oudervereniging hebben we bewust geen bankkaart omdat deze op naam van een persoon staat. Het verloop binnen een oudervereniging noopt ons om alle afhankelijkheden van individuele personen te beperken omdat dit bij een bestuursoverdracht extra werk inhoudt. Een bankkaart is zo’n beperking.
Ook maken we gebruik van (gratis!) spaarrekeningen om verschillende activiteiten en inkomsten apart te houden.
Op dit moment laat Stamhoofd enkel toe om een rekening te koppelen met behulp van een bankkaart, wat voor onze vereniging betekent dat we een bankkaart (en de bijhorende kosten en administratie) moet nemen én laat het ons niet toe om een spaarrekening te gebruiken om geld te ontvangen.
We vragen dus een andere manier om rekeningen te koppelen aan een webshop.